خبرهای داغ:

برگزاری نشست تبیین به میزبانی بسیج نفت آبادان 

با همت حوزه بسیج کارگری شهدای نفت آبادان نشست تبیین از سلسله اقدامات جهاد تببین با حضور مسئولین پالایشگاه و مسئولین سپاه و بسیج شهرستان آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۷۵
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، با حضور مدیر عامل پالایشگاه و با حضور مدیران و روسای ادارات شهرستان آبادان ، نشست تبیین جامعه بسیج کارگری نفت آبادان در فرهنگسرای نفت آبادان برگزار شد.

 

حکیم قیم مدیرعامل پالایشگاه آبادان در این مراسم، به جنگ های تحمیل شده از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: در این ۴۳ سال گذشته از جنگ تحمیلی، جنگ های مختلفی را تجربه کردیم و جنگ حق علیه باطل گاهی جنگ مستقیم و گاه توام با گذشت از خانواده و یا انجام حرکت های فرهنگی و جمعی است.

 

وی افزود: اما امروز در مرحله ای قرار داریم که پیچ سخت، تند و پر تلاطم تاریخی است و در مرحله پیشرفت کشور و تبدیل شدن به یک ابرقدرت هستیم.

 

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان با تاکید بر اینکه امروزه جهان استکبار خواهان اخلال در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت جهانی است، توضیح داد: اگر در گذشته اختلاف بر سر نفوذ در منطقه و جانبداری آمریکا از صهیونیست بود اما امروز دنیای استکبار در خیال باطل خود در پی پایان دادن به جمهوری اسلامی است.

 

وی یادآور شد مقام معظم رهبری پیش تر به دنیای چند قطبی اشاره کردند و در ادامه سران کشورهای روسیه، چین نیز بیان داشتند آمریکا باید قدرت های جدید که شامل روسیه، چین و ایران را بپذیرد.

 

 

قیم در سخنانش به این نکته اشاره کرد که ابرقدرت ها در گذشته ایران را ناتوان قلمداد می کردند، اما امروز به یمن مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار دارد که تمام دنیای استکبار در پی آن است که جایگاه والای آن به گوش جهانیان نرسد و این کار را از خانه ایرانیان آغاز کرد.

 

وی اضافه کرد: ایران کشور قوی است و در تمام عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، علمی، پزشکی و دانشگاهی پیشرفت زیاد داشته اما دشمن در تلاش است تا مانع شنیدن آن می شود و از عامل شک و تردید و دوگانگی استفاده می کند.

 

مدیرعامل پالایشگاه آبادان در ادامه به اهمیت مقوله تبیین اشاره کرد و گفت: تبیین و گفتمان یکی از مسائل مهمی است که مورد تاکید خداوند و پیامبر و رهبر انقلاب است که این موضوع مهم را باید به صورت مستمر تذکر دهیم.

 

وی افزود: ایران کنونی در جایگاهی قرار دارد که دشمن مجبور به اقرار توانایی های آن شده و در عرصه اقتصادی نیز در پالایشگاه آبادان در پی آن هستیم که به عنوان مدافعان حریم وطن دشمن جرات عرض اندام نداشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار